Saku müügikäive kasvas aastaga 20% võrra, milles oluline osa oli ekspordil. Mullu eksportis ettevõte ligi 50% Sakus toodetud jookidest. Suurimad eksporditurud on Soome, Poola, teised Balti riigid ja Taani.
Saku poolt Eestis müüdud jookide käive jäi lähedaseks 2011. aastale, olles siiski vaatamata kogu õlleturu langusele kerges tõusutrendis.
Õlletehase juhi Margus Kasteini sõnul elab firma hoolimata suhteliselt edukast aastast majanduskeskkonnas, kus kindlus ja stabiilsus on pigem erand kui reegel. "2013. aasta märksõnadeks jäävad mõõdukas ebakindlus tarbijate seas, toorainete hinnatõus maailmaturul ja samuti muudatused kohalikus alkoholipoliitikas," rääkis ta.
Kasteini ütlusel kujuneb alanud aasta tarbijate jaoks huvitavaks ja Saku jaoks tegusaks, kuna ettevõte plaanib turule tuua mitmeid uusi jooke, sealhulgas Eesti inimeste jaoks uudseid maitseid. "Eesti tarbija eristub oma uuendusmeelsuse ja huviga uute maitsete vastu, seda kinnitas taas ka tagasiside äsja lõppenud aasta tooteuuendustele," märkis ta. "Üks trendidest, mis eelmist aastat iseloomustab, on suund väiksemate pakendite poole," lausus ta.