- Eestis kasvas rahaline turuosa 4%, rahaline turuosa kokku 43%
- Lätis kasvas rahaline turuosa 2%, rahaline turuosa kokku 15%
- Leedus kasvas rahaline turuosa kasv 3%, rahaline turuosa kokku 16%.
Eestis jätkab Premia jäätiseturu liidrina, edestades lähemat konkurenti rahalise turuosa arvestuses kahekordselt. Lätis on Premia rahalises arvestuses teisel positsioonil ning Leedus on ettevõte samas arvestuses 2-3 positsioonil.
Eestis on jäätiseturu konkurentsitu liider Premia kaubamärk Eriti Rammus, millele kuulub ligikaudu 17%-line rahaline turuosa. Sealjuures on kevadel turule toodud ploomimaitseline Eriti Rammus Eesti turu populaarsuselt teine jäätis 3,3%-lise rahalise turuosaga, jäädes alla vaid 5%-list rahalist turuosa omavale vanillimaitselisele Eriti Rammusale. Leedus on riigi populaarseim jäätisebränd ka vastavasisulise auhinnaga pärjatud Premia Klasika, mille rahaline turuosa on seal 12%. Lätis on samal kaubamärgil rahaliseks turuosaks 6% ning tegu on Läti turu populaarsuselt kuuenda kaubamärgiga.