Kolm messikorraldajat ilmutasid e-käsiraamatu „Messi ABC”, kus annavad nõuandeid ja vahendavad kogemusi, kuidas messil osalemisest enim kasu võita.
E-käsiraamatust leiab soovitusi, miks messil osaleda, millele mõelda enne messi, kuidas kujundada messistendi, kuidas messil müüa ning kuidas pärast messi edasi toimetada.
Raamatu koostajaid ajendas praktikas kogetud asjaolu, et tihtipeale ettevõte osaleb messil, investeerib sellesse palju aega ja raha, kuid tulemus jääb kesiseks või koguni olematuks. Siit ka pettumus messi võimalustest ja rollist turunduses. „Väga tihti tehakse ettevalmistustöid põhjalikult, kuid pärast messi minnakse koju ja jätkatakse oma tavapäraseid tegevusi. Tegelikult võib öelda, et kui mess lõppeb, siis töö alles algab – kõikide kogutud kontaktidega tuleb nüüd suhet luua või hoida,“ ütles raamatu üks autoritest, Taveco Disaini turundusjuht Tiiu Hinnov.
Raakmatus jagavad oma kogemusi teiste seas ka Toiduliidu juht Sirje Potisepp, Estraveli turundusjuht Mari-Liis Rüütsalu, Premia Foods turundusdirektor Katre Kõvask, Valio Eesti müügidirektor Lauri Betlem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Raamat on kättesaaadav aadressil:
http://e-raamat.taveco.ee/MessiABC_2012.pdf. 29-leheküljelise raamatu koostajad on messikorraldajad ja -teenuste pakkujad Taveco Disain OÜ, Profexpo OÜ ja OÜ Messiproff.
Seotud lood
Kui teie ettevõte on alustamas majandustarkvara juurutust ja otsus on tehtud MS Dynamics Business Centrali (BC) kasuks, siis järgmine valik tuleb teha pilvemajutuse või oma serverites majutamise vahel. Pilv vs. on-prem valik seisab ees ka siis, kui asute Business Centrali versiooni uuendama.