Juustutootja United Estover Groupi turosa kasvas Eesti siseturul eelmise aasta teises pooles 7%.
Ettevõte teatas, et turu-uuringute firma Nielsen andmetel on nende turuosa kasvanud fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud, v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) 2011. aasta lõpuks 39,3%ni. Neljandas kvartalis müüdi Eesti juustubrändide arvestuses kõige enam Traditsioonilist Eesti Juustu, mis moodustas 15,2% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Hollandi Leibjuust Originaal 9,1%ga. 15 suurima juustubrändi arvestuses tegigi suurima kasvu läbi Traditsiooniline Eesti Juust.
Käimasolevale aastale vaadates prognoosib United Estover Group kontserni turuosa kasvuks 2%. Estoveri müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits kinnitas, et ettevõte jätkab ka tänavu panustamist oma suuremate kaubamärkide turundusse, jätkates samas ka uusimate, Piimameister Otto ja premium-tootesarja tutvustamist tarbijatele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Estover Grupp eksportis esimese kolme kuuga 428 tonni juustu ja muid piimatooteid, millest valdava osa müüs ettevõte Venemaale. Ekspordikäive kasvas mullusega võrreldes 20%, ulatudes 1,3 miljoni euroni.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.