Estover Grupp eksportis esimese kolme kuuga 428 tonni juustu ja muid piimatooteid, millest valdava osa müüs ettevõte Venemaale. Ekspordikäive kasvas mullusega võrreldes 20%, ulatudes 1,3 miljoni euroni.
Estover Grupi suurim eksportturg on Venemaa 66 %ga, tõusvad turud on Läti ja Iisrael, teatas ettevõte.
“Käibekasvu allikaks on eelõige nõudluse kasv Venemaal, kus hinnad on viimase aasta jooksul oluliselt tõusnud,” märkis Estover OÜ müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits. “Estoveri ekspordi senise edu taga on eelkõige Eesti toidu hea maine Loode-Venemaa regioonis, kuhu läheb ka lõviosa Estoveri eksporditavatest toodetest. Kuigi ekspordi kogumaht langes esimeses kvartalis mullusega võrreldes 8%, moodustasid Estoveri privat label või Eestis eelpakendatud tooted sellest 75%, mis tõstis käivet märgatavalt.”
Estoveri ekspordijuht Tõnu Raudsepp märkis, et Venemaa turul on Estover endale kindla koha välja võidelnud ning kui arvestada praeguseid suundumusi ja juustu tarbimise kasvu, ootab Estover järgmises kvartalis vähemalt samaväärset ekspordikäibe kasvu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Eriti populaarsed on Estoveri omatooted. Estoveri tuntumaks ekspordiartikliks on Põltsamaa Meierei Juustutööstuse toodetav Hiirte Juust (Mõškin Sõr),” ütles Tõnu Raudsepp.
United Estover Group OÜ tegeleb piimatoodete müügi ja tootmisega aastast 1992. Ettevõte tugineb 100% Eesti kapitalil ja pakub täna tööd 176 inimesele. Tänavu sügisel lansseeris ettevõte uue kaubamärgi Piimameister Otto. Tuntumad tooted on Hiirte juust, Hollandi Leibjuust Originaal, Vene Juust, Eesti juust Originaal, Eesti Juust Light Originaal jt.
Ettevõtte 2010. aasta käive oli 26 miljonit ning kasum 1,6 miljonit eurot.
Seotud lood
Juustutootja United Estover Groupi turosa kasvas Eesti siseturul eelmise aasta teises pooles 7%.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?