Autor: Tanel Raig • 10. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti juustuturu liidri osakaal paisub üha suuremaks

Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) teise ja kolmanda kvartali kokkuvõttes 37,6%ni.

Teises ja kolmandas kvartalis on United Estover Groupi mahuline turuosa võrreldes eelnenud kuue kuuga kasvanud 9,8%. „Selle peamiseks ajendiks oli Eesti Juust Originaali müük, mis kasvas enam kui kaks korda,“ selgitas OÜ Estover müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits.

Kolmandas kvartalis müüdi juustubrändide arvestuses Eestis kõige enam Hollandi Leibjuust Originaali, mis moodustas 11,1% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Eesti Juust Originaal 10,2%ga. Enim kasvasid Eesti Juust Originaali ja Vene Juustu müük. Neid kõiki toodab United Estover Groupi kuuluv Põltsamaa Meierei Juustutööstus.

Teise poolaasta kokkuvõttes prognoosib Hannes Prits kontserni turuosa kasvuks 4%, mis endiselt on ajendatud tugevate brändide müügiedust.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077