• 10.11.11, 14:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti juustuturu liidri osakaal paisub üha suuremaks

Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) teise ja kolmanda kvartali kokkuvõttes 37,6%ni.
Teises ja kolmandas kvartalis on United Estover Groupi mahuline turuosa võrreldes eelnenud kuue kuuga kasvanud 9,8%. „Selle peamiseks ajendiks oli Eesti Juust Originaali müük, mis kasvas enam kui kaks korda,“ selgitas OÜ Estover müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits.
Kolmandas kvartalis müüdi juustubrändide arvestuses Eestis kõige enam Hollandi Leibjuust Originaali, mis moodustas 11,1% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Eesti Juust Originaal 10,2%ga. Enim kasvasid Eesti Juust Originaali ja Vene Juustu müük. Neid kõiki toodab United Estover Groupi kuuluv Põltsamaa Meierei Juustutööstus.
Teise poolaasta kokkuvõttes prognoosib Hannes Prits kontserni turuosa kasvuks 4%, mis endiselt on ajendatud tugevate brändide müügiedust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 05.09.11, 12:32
Suurim juustutootja sai endale kolmandiku turust
Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas Eesti suurima juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias esimesel poolaastal 32,6%ni. Poole aastaga on turuosa kasvanud 5,1 võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.25, 11:04
Kui vananenud või puuduv ERP muutub piduriks: 3 kõige tähtsamat küsimust enne uuendust
Paljude äride jaoks on viimaste aastate majandusseis tähendanud kulude kärpimist ja pannud nad äraootavasse seisu – arenguks vajalikke samme koos kaasnevate investeeringutega ei tehta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele