Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) teise ja kolmanda kvartali kokkuvõttes 37,6%ni.
Teises ja kolmandas kvartalis on United Estover Groupi mahuline turuosa võrreldes eelnenud kuue kuuga kasvanud 9,8%. „Selle peamiseks ajendiks oli Eesti Juust Originaali müük, mis kasvas enam kui kaks korda,“ selgitas OÜ Estover müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits.
Kolmandas kvartalis müüdi juustubrändide arvestuses Eestis kõige enam Hollandi Leibjuust Originaali, mis moodustas 11,1% kogu turu müügimahust. Teisel kohal oli Eesti Juust Originaal 10,2%ga. Enim kasvasid Eesti Juust Originaali ja Vene Juustu müük. Neid kõiki toodab United Estover Groupi kuuluv Põltsamaa Meierei Juustutööstus.
Teise poolaasta kokkuvõttes prognoosib Hannes Prits kontserni turuosa kasvuks 4%, mis endiselt on ajendatud tugevate brändide müügiedust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas Eesti suurima juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias esimesel poolaastal 32,6%ni. Poole aastaga on turuosa kasvanud 5,1 võrra.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.