Autor: Tanel Raig • 5. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suurim juustutootja sai endale kolmandiku turust

Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas Eesti suurima juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias esimesel poolaastal 32,6%ni. Poole aastaga on turuosa kasvanud 5,1 võrra.

Fermenteritud juustude hulka kuuluvad kõik juustud v.a sulatatud juust, toorjuust ja suitsujuust. Turuosalt järgnevad Estoverile Valio, Saaremaa Piimatööstus ning E-Piim.

Estoveri müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Pritsi sõnul on kasvu mootoriks eelkõige üksikud tugevad brändid, mille osakaal kogumüügist on hüppeliselt kasvanud. Viimastel kuudel on mitu korda läbimüük kasvanud traditsioonilisel meetodil valmistatud Eesti Juust Originaal. Enim müüdi teises kvartalis Põltsamaa Meierei Juustutööstuse Hollandi leibjuustu.

„Kolmandaks kvartaliks prognoosime Estoverile 3-4% turuosa kasvu,“ luba Prits jätkuvat turuosa suurenemist. „Kasvu ajendiks on suure tõenäosusega Eesti Juust Originaali müügimahu suurenemine, mille nõudlus on järjepidevalt kasvanud,“ kinnitab Prits.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077