Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas Eesti suurima juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias esimesel poolaastal 32,6%ni. Poole aastaga on turuosa kasvanud 5,1 võrra.
Fermenteritud juustude hulka kuuluvad kõik juustud v.a sulatatud juust, toorjuust ja suitsujuust. Turuosalt järgnevad Estoverile Valio, Saaremaa Piimatööstus ning E-Piim.
Estoveri müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Pritsi sõnul on kasvu mootoriks eelkõige üksikud tugevad brändid, mille osakaal kogumüügist on hüppeliselt kasvanud. Viimastel kuudel on mitu korda läbimüük kasvanud traditsioonilisel meetodil valmistatud Eesti Juust Originaal. Enim müüdi teises kvartalis Põltsamaa Meierei Juustutööstuse Hollandi leibjuustu.
„Kolmandaks kvartaliks prognoosime Estoverile 3-4% turuosa kasvu,“ luba Prits jätkuvat turuosa suurenemist. „Kasvu ajendiks on suure tõenäosusega Eesti Juust Originaali müügimahu suurenemine, mille nõudlus on järjepidevalt kasvanud,“ kinnitab Prits.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turu-uuringute firma Nielsen andmetel kasvas juustutootja United Estover Groupi turuosa fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) teise ja kolmanda kvartali kokkuvõttes 37,6%ni.
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?