Jaapani suurima alkoholi hulgimüüjaga lepinguni jõudnud Liviko eesmärk on jõuda Jaapanis 1,3 miljoni eurose müügikäibeni.
Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ütles EASi ettevõtete koostööpäeval „Liftga tulevikku“, et Liviko soovib järgmisel aastal oma Jaapani tütarettevõttega jõuda kasumisse. „Siiani oleme sinna ainult raha sisse ladunud,“ nentis Kalvi. Varem on ta avaldanud, et Japaanisse ekspordi alustamine on neile maksma läinud ligikaudu miljon eurot.
Kalvi kinnitusel on Liviko eesmärk kasvatada müügi käive Jaapani turule 1,3 miljoni euroni aastas. „Ma arvan, et juba praegu on meie käive ¼ Eesti Jaapani ekspordist,“ usub Kalvi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alkoholitootja Liviko on jõudnud lõpusirgele läbirääkimistel Jaapani suurima alkoholi hulgimüüjaga.
Reedel külastas Livikot Jaaani suurima alkoholihulgimüüja Nihon Shurui Hanbai Co president Michio Katsuta, et sõlmida koostööleping Liviko kauba turustamiseks Jaapanis. Kevadisel Äripäeva seminaril rääkis Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi, et Jaapani turgu on jahitud viis aastat ja sinna on investeeritud ligikaudu miljon eurot.
AS Liviko juhatuse eismees Janek Kalvi näeb ettevõtte kasvuks ainsa võimalusena eksporti. EASilt on selle kasvuplaani elluviimiseks saadud 159 700 eurot, tutvustas Kalvi Liviko koostööd EASiga seminaril „Kuidas rahastada tööstuse arengut”.
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.