Talleggi grilltoodete müük aprillist septembrini kasvas Eestis 5% ja Lätis 42% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kokku müüsTallegg 1005 tonni erinevaid suvehooaja grilltooteid. Kasvu tagas kanaliha populaarsuse kasv, mis ületas üldiselt kahaneva toidumüügi mõju. Talleggi äridirektori Margus Venelaineni sõnul on linnuliha tarbimine Eestis viimastel aastatel pidevalt kasvanud jõudes eelmisel aastal 22,2 kiloni inimese kohta. „Meie jaoks on rõõmustav, et sama trend jätkus ka möödunud suvel ning linnuliha grillitakse Eestis suvehooajal järjest rohkem – sel suvel 770 tonni,“ rääkis Margus Venelaine.
Ta lisas, et ka Läti turul möödus suvi väga edukalt, kuhu müüdi tarbijakpakis grill-liha 235 tonni, mis ületab eelnenud hooaega 42%-ga. „Lätlaste grillimisharjumus pole küll veel nii juurdunud kui Eestis, kuid areng on kiire ja peame Lätit ka edaspidi oma loomulikuks koduturuks ja kasvu allikaks,“ rääkis Venelaine.
Talleggi turundusjuhi Krista Kalbini andmetel on Eestis endiselt suurimaks hitiks Talleggi kanašašlõkid, mida müüdi 339 tonni. Lemmikmaitseks kujunes Jogurtišašlõkk ning kasvab ka Barbeque kanašaslõki populaarsus. Läbimurde tegid sel suvel Talleggi grillvorstid, mis näitab, et kanaliha populaarsus kandub üle ka kanalihast valmistoodetesse, lausus Talleggi turundusjuht Krista Kalbin. „Kanalihast toodete kasvu taga on mitmed tegurid. Esmalt üldine tervislikkuse trend ja toitumisteadlikkuse kasv, samuti kanaliha suhteliselt soodsam hind võrreldes teiste lihaliikidega, aga ka inimeste üldine silmaringi avardumine, sest linnuliha on ka globaalselt kõige kiiremini kasvava tarbimisega lihaliik. Linnuliha ülemaailmse edu omakorda tagab efektiivsem sööda väärindamine lihaks, väikseim ökoloogiline jalajälg, ehk mõju ümbritsevale keskkonnale ja usuliste barjääride puudumine,“ täiendas Kalbin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mida põlvkond edasi, seda rohkem on elektrimootoriga tõstukil eeliseid sisepõlemismootoriga tõstuki ees.