A Le Coq müüs tänavusel jaaniajal 33% enam jooke kui eelmisel aastal.
Ettevõtte juhi Tarmo Noop ütles, et jaanimüügiks loevad nad jaanipäeva nädala ja sellele eelnenud nädala müüki, kuna pühade tõttu jaotatakse kaup poodidesse laiali kahe nädala jooksul. Tänavuse kahe nädalaga müüs ettevõte 6,85 miljonit liitrit. Eelmisel aastal müüdi sama ajaga 5,1 miljonit liitrit. „Kasv oli seega 33%, millega oleme väga rahul,” nentis Noop.
Ettevõtte kolm eenimmüüdud jooki olid kahel jaaninädalal Premium õlu – 1,17 miljonit liitrit, Aleksander õlu – 0,68 miljonit liitrit ja klassikaline kali 0,26 miljonit liitrit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Joogitootja A. Le Coq müügimaht kasvas esimesel poolaastal mullusega võrreldes 14% jõudes 69 miljoni liitrini.
Kolmes suuremas jaeketis müüdi jaaninädalal ligikaudu 400 tonni lihatööstuste toodangut, mis on veoautode peale jaotades kuni 17 rekka täit. Joogitööstuste kaubast läks müügiks üle miljoni liitri õlu.
Saku Õlletehases kasvas tänavu juunis kõikide toodete mahuline müük 31% võrreldes eelmise aasta juuniga. Õlletehase juhatuse esimehe Veli Pekka Tennilä kinnitusel olid jaanipäevaks planeeritud müügimahud juba ületatud.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.