Saku Õlletehases kasvas tänavu juunis kõikide toodete mahuline müük 31% võrreldes eelmise aasta juuniga. Õlletehase juhatuse esimehe Veli Pekka Tennilä kinnitusel olid jaanipäevaks planeeritud müügimahud juba ületatud.
Kuigi ka jaaninädala müügikogused olid Saku Õlletehasele tavapärasest suuremad, hakkasid poeketid suuremaid tellimusi tegema juba juuni algusest. Juuni müügiprognoosid olid juba jaanipäevaks täis ja Tennilä sõnul tuli tehasel leida kiireid lahendusi tootmise ümberkorraldamiseks, et poodides ei tekiks toodete puudust. „Hetkel tegeleme positiivse probleemiga - müüginumbrid ületavad koostatud prognoose. Peame leidma optimaalse lahenduse, et jõuaksime toota vastavalt nõudlusele sest planeeritud suvised laovarud on langenud alla ettenähtud koguste,” kirjeldas Tennilä.
30%-lise müügikasvu taga on Tennilä sõnul nii uued tooted, kasvav turg kui ka suviselt soojad ilmad. Tema väitel on müügikasvule eriti tublilt kaasa aidanud uued tooted Saku Originaal Mahe, ajalooliste sugematega Mõdu ja Saku Long Drink. Siidri müük on võrreldes eelmise aastaga kasvanud rohkem kui kaks korda. Uskumatult head müüginumbrid on kevadel Eesti turule jõudnud Somersby siidritel aga samas on rohkem kui poole võrra kasvanud ka Kiss sarja siidrite müüginumbrid, rääkis Tennilä.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
A Le Coq müüs tänavusel jaaniajal 33% enam jooke kui eelmisel aastal.
Mais tööstustoodangu kasvutempo eelmiste kuudega võrreldes mõnevõrra rauges olles eelmise kaheksa kuu keskmisest 4% väiksem, teatas statistikaamet.
Kolmes suuremas jaeketis müüdi jaaninädalal ligikaudu 400 tonni lihatööstuste toodangut, mis on veoautode peale jaotades kuni 17 rekka täit. Joogitööstuste kaubast läks müügiks üle miljoni liitri õlu.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.