ASi Linda Nektari möödunud aastane ligi kolmekordne käibekasv tuli ettevõtte juhataja Kadri Rauba kinnitusel uute klientide leidmisega Eestist ja Euroopa Liidust.
Ettevõtte põhitoodanguks on veinibaas, mida joogitootjad kasutavad siidri ning teiste lahjade alkohoolsete jookide tootmiseks. „Oleme tegelenud tootmise efektiivistamisega, tootearendusega ning uute klientide leidmisega nii Eestis kui mujal Euroopa Liidus. Nendest teguritest on tulnud ka käibe ja kasumi kasv,” kinnitab Rauba.
Selleks aastaks plaanib ettevõte Rauba ütlusel vaid natuke käibekasvu. Samas kavandatakse investeeringuid tootmise laiendamisse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmisel aastal toodangumahtu ligi kahekordistanud AS Karme käibekasvu taga on ettevõtte nõukogu esimehe Sven Karjahärmi sõnul ekspordi suurenemine ja Eesti turu elevnemine.
Eesti väiksematele joogitootjatele tõi eelmine aasta erakordselt kiire kasvu kui müügikäibed suurenesid varasemaga võrreldes 2-3 korda.
Mai lõpus Tallinna börsile läinud Võrumaa joogitootja Linda Nektar plaanib järgmisel aastal hoolega laieneda ja investeerida, eelkõige uude nende enda välja töötatud aroomitehnoloogiasse.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.