Eelmisel aastal toodangumahtu ligi kahekordistanud AS Karme käibekasvu taga on ettevõtte nõukogu esimehe Sven Karjahärmi sõnul ekspordi suurenemine ja Eesti turu elevnemine.
Karme toodangust läheb eksporti 60%. Ettevõtte eelmise aasta edule aitas kaasa ka õlu ja kaljatootmise taastamine. Karme 1,29 miljoni eurosest müügikäibest andsid kali ja õlu 15%. Tänavu plaanib ettevõte ligikaudu 200 000 euro eest investeeringuid, mis kahekordistaksid õlle tootmismahud ja suurendaksid ka kalja tootmist.
Karjahärmi kinnitusel prognosib Karme tänavuseks aastaks 50%-list müügitulude kasvu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti väiksematele joogitootjatele tõi eelmine aasta erakordselt kiire kasvu kui müügikäibed suurenesid varasemaga võrreldes 2-3 korda.
ASi Linda Nektari möödunud aastane ligi kolmekordne käibekasv tuli ettevõtte juhataja Kadri Rauba kinnitusel uute klientide leidmisega Eestist ja Euroopa Liidust.
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.