Eelmisel aastal toodangumahtu ligi kahekordistanud AS Karme käibekasvu taga on ettevõtte nõukogu esimehe Sven Karjahärmi sõnul ekspordi suurenemine ja Eesti turu elevnemine.
Karme toodangust läheb eksporti 60%. Ettevõtte eelmise aasta edule aitas kaasa ka õlu ja kaljatootmise taastamine. Karme 1,29 miljoni eurosest müügikäibest andsid kali ja õlu 15%. Tänavu plaanib ettevõte ligikaudu 200 000 euro eest investeeringuid, mis kahekordistaksid õlle tootmismahud ja suurendaksid ka kalja tootmist.
Karjahärmi kinnitusel prognosib Karme tänavuseks aastaks 50%-list müügitulude kasvu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti väiksematele joogitootjatele tõi eelmine aasta erakordselt kiire kasvu kui müügikäibed suurenesid varasemaga võrreldes 2-3 korda.
ASi Linda Nektari möödunud aastane ligi kolmekordne käibekasv tuli ettevõtte juhataja Kadri Rauba kinnitusel uute klientide leidmisega Eestist ja Euroopa Liidust.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.