Autor: Tanel Raig • 20. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Äripäev algatas tööstusseminaride sarja

Aprillis toimus Äripäeva tootmisettevõtete sarja avaseminar „Kuidas rahastada tööstuse arengut”, kus keskenduti rahaleidmisele tööstuse arendamiseks.

Äripäeva seminaride sari on suunatud eeskätt just tootmisettevõtetele ning tutvustab ettevõtjate edulugusid. Esimesel seminaril esines neli tööstusettevõtte juhti, kes rääkisid oma õnneliku lõpuga loo ideest tulemuseni. Lugusid jutustavad juhid olid erinevatest sektoritest ja erineva suurusega ettevõtetest, kuid neid kõiki ühendas üks oskus – nad teavad, kuidas heade ideede teostamiseks raha leida.

Ürituse esimeses pooles tutvustas konsultatsioonifirma Innopolis juhatuse liige Riivo Anton tööstusettevõtetele suunatud toetusi. KredExi ettevõtlusdivisjoni juht Lehar Kütt andis aga ülevaate, keda ja millistel tingimustel toetab KredEx. Mõlema mehe jutust ilmnes, et edukas toetuse taotleja on keskmisest kõrgemat lisandväärtust pakkuv, ekspordikäibega ning tugeva finantsseisuga ettevõte, kellel muuhulgas on ka laitmatu tegevusajalugu.

Seminari teises pooles tutvustasid ettevõtjad ise oma positiivseid kogemusi toetuste taotlemisel ja saadud raha eduka kasutamise kohta. Rääkisid trükitööstuse LabelPrint juhatuse esimees Sten Sarap, ASi Premia Fods juhatuse liige Kuldar Leis, ASi Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi ja tekstiilitööstuse Mistra Autex juhatuse esimees Priit Tamm.

Seminari lõpus oli aruteluring „Kellele ja milleks toetusrahad”. Ettevõtjate poolt osales seal Krimelte juhatuse esimees Jaan Puusaag ja ASi Toom Tekstiil nõukogu esimees Innar Susi. Raha jagajate poolelt olid küsimustele vastamas EASi juhatuse esimees Ülari Alamets ja KredExi ettevõtlusdivisjoni juht Lehar Kütt.

Edasi jätkub seminarisari hommikukohvi seminaridega, kus keskendutakse ühe ettevõtte näitele. Juunis räägitakse tootearendusest ja uue toote turundamisest konkurentsitihedal turul. Septembris on plaanis käsitleda tootnise effektiivsuse ja tööviljakuse tõstmise teemat. 

 

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077