Eesti juhtiva piimatööstuskontserni Tere müügidirektorina asub tööle varem Selveri kaubandusketti juhtinud Iivi Saar.
Tere juhatuse esimehe Oliver Kruuda sõnul on Tere mahud kiiresti kasvanud ning Iivi Saare tulekuga reorganiseerib ettevõte müügivaldkonna töö ja loob spetsiaalselt Eesti müügituru eest vastutava ametipositsiooni. „Mul on hea meel, et Iivi võttis meie kutse vastu. Plaan on Tere meeskonda järkjärgult turult parimate jõudude ja kompetentsi kaasamise kaudu veelgi kasvatada. Meie kodutarbija ning eksporditurud vajavad suurt tähelepanu,“ ütles Kruuda ettevõtte teate vahendusel.
Iivi Saar juhtis aastatel november 2002 kuni mai 2008 A-Selver AS ostu- ja turundusosakonda, 2008. aasta maist kuni 2010. aasta veebruarini oli Iivi Saar A-Selver AS-i tegevjuht.
Saare sõnul soovib ta rakendada seni jaekaubandusäris omandatud kogemust Tere edasiseks kasvuks. „Tere on eestimaalaste armastatumaid ettevõtteid ja meie müügitiimi peamine eesmärk on Tere toodete tuntuse ja kättesaadavuse pidev kasvatamine ning tarbijateni viimine," sõnas Saar.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oliver Kruuda asus Tere juhatuse esimehe kohale augusti alguses. Nädal tagasi liitus ettevõttega Tere turunduse ja tootearenduse eest vastutav Alar Pink.
Tere on Eesti piimanduskontsern, mis annab tööd enam kui 570-le inimesele Tallinnas, Paides, Viljandis ja Põlvas. Ettevõte toodab oma brändide all kokku 250 erinevat piima-ja juustutoodet, millest tuntumad on Tere, Hellus, Merevaik, Emma, Mumuu, Kohuke, Black Mama ja Meloodia. Tere omanikfirma on AS Luterma.
Seotud lood
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.