Räägitakse, et tarbijal ei ole raha, et kallimat leiba osta aga kui hindu ei korrigeerita, ei tule palkade kasvu ega tarbimise elavnemist, ütles pagariäri AS Hallik juht Heiki Hallik.
"Tänases hinnamuutuse olukorras räägitakse sellest, et tarbijal ei ole raha, et kallimat leiba osta. Aga peab ju aru saama, et vähemalt osa nendest tarbijatest on ka pagarid, kes saavad selle töö eest palka," rääkis Hagari kaubamärgi all pagaritooteid tootva firma juht.
Halliku sõnul on surve hindadele nii maksude tõusu kui muude sisendite näol sundinud neid vähendama inimeste töötasusid. "Kui hindasid ei korrigeerita suuremaks, ei saa me ju rääkida ka palkade kasvust ja seeläbi ka tarbimise elavnemisest," ütles juht.
Samas on Hagari langus võrreldes II kvartali jaekaubandushindade langusega väiksem olnud. Kui jaekaubandus püsivhindades langes eelmise aasta teise kvartaliga võrreldes 7%, siis Hagari langus oli 5%. Küll rääkis Hallik, et 2008. aasta kõrghetkedest oleme veel kaugel ja sinna ei jõua hinnad ilmselt niipea.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Hagar on teinud mõned kampaaniad Soomes ja Rootsis ning nüüd katsume püsisortimendi turule saada, rääkis kaubamärgi Hagar all pagaritooteid tegeva ASi Hallik juht Heiki Hallik.
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.