Soome tõsteseadmete valmistaja Konecranes kaalub võimalust tootmine sadamate streigi tõttu välismaale viia, ütles ettevõtte juht Pekka Lundmark MTV3 uudistele.
"Iga streigipäev on nael Soome tööstuse kirstule," ütles Landmark Kauppalehti teatel telekanalile.
Konecranes on haamri ja alasi vahel, sest ettevõtte kliendid ei suuda töögraafikus püsida. Asendusajagraafik on tihti paika pandud tunniajase täpsusega ja Konecranes peab sellest kinni pidama, kas või tootmise Soomest mujale viimise hinnaga, rääkis ta.
MTV3 teatel ähvardab Landmark, et edaspidi investeerib ettevõte vaid sinna, kus kaubavedu toimib.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Soome sadamatöötajate streik algas eelmisel neljapäeval, streigis osaleb 3000 töötajat. Tööseisak on kõige rohkem probleeme põhjustanud Soome paberitööstusele. UPM on peatanud kolm paberitehast ja teised järgnevad sellele eeskujule lähipäevil.
Täna kell 13 algavad lepitaja osalusel uued läbirääkimised, mille põhiprobleem on koondatavate inimeste toetus. Tööandjaid esindava sadamaoperaatorite liidu sõnul on töövõtjate ametiühing ATK nõudnud toetusraha maksmist 12 kuu jooksul.
Seotud lood
Soome paberitööstus jääb tehas tehase järel seisma kaks nädalat kestnud sadamatöötajate streigi tõttu, kirjutab Kauppalehti.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?