Kardan, et ilma suurte investeeringuteta
põhjalikku läbilööki Eesti õlleturul ei tee, kommenteeris Karksis asuva
õlletehase turuletulekut ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop.
„Õlletööstuses on tehnoloogia väga kallis ja seetõttu pole ka pilet turule odav,“ ütles Noop. „Arvan, et alla 200-300 miljoni krooni ei saa mitte mingisugust piletit lunastatud.“
Seni veini ja siidrit tootnud AS Karme investeeris õlletootmise taaskäivitamisse umbes 10 miljonit krooni. Karksi õlletehas tuli oma legendaarsete õlledega pärast ligi kaheksa aastast pausi taas turule tänavu suvel.
Noobi kinnitusel jääb ellu vaid see, kellel on kvaliteetne toode. „Olen alati rõhutanud, et kvaliteet on igal alal põhiline,“ lausus Noop. „Kvaliteet ei anna isegi konkurentsieelist, aga kui sul kvaliteetset toodangut ei ole, siis ei tasu üldse üritadagi.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Noop ei soovinud vastata küsimusele, kas ta on Karksi õlut maitsnud. „Me ei kommenteeri teiste tootjate toodangut,“ põhjendas ta.
Seotud lood
Suvel taas pärast ligi kaheksa-aastast
pausi Karksis õlletootmise käivitanud AS Karme rõhub oma vanadele õllemarkidele
ning laagriõlle klassikalisele tootmistehnoloogiale.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.