Väo Elektrijaama arendaja ja ehitaja OÜ
Digismardi juhataja Andres Taukar ütleb Äripäevale, et nende tütarettevõttele
Väo Hakkele kuuluv ja täna öösel süttinud saepurumägi ei
oleks tohtinud ühelgi juhul ise süttida.
Taukar räägib, et nende seniste teadmist järgi ei oleks tohtinud aunad mitte mingil juhul ise süttida.
"Kahju on hindamisel. Meid teeb palju murelikumaks see, et seni oleme teadnud, et aunad niisama ise põlema ei lähe. Ometi nad eile õhtul ise süttisid. Palusime enda tütarettevõttel kiirkorras üle mõõta ülejäänud saepuru ja puiduhakke hunnikud," räägib Taukar.
Elektrijaama juhi sõnul tulekahju neile praktiliselt mingisugust rahalist kahju ei põhjustanud.
"Põhimõtteliselt on ju nii, et ka hõõgumise järel söestunud materjal pestakse läbi, kuivatatakse ja aetakse ikkagi lõpuks ahju. Seega mingist majanduslikust kahjust rääkida ei saa. Elektrijaama tegevus on ka kindlustatud, kuid usun, et õnnetuse kahju omavastutuse osa ei ületa," lisab Taukar.
Seotud lood
Eile hilisõhtul lahvatas põlema Väo
elektrijaama territooriumil asunud hiiglaslik saepuru puiduhakke mägi.
Väo Elektrijaamas sünkroniseeriti
täna edukalt generaator elektrivõrguga. Elektrijaam on nüüd tehniliselt
komplekteeritud nii soojus- kui ka elektrienergia tootmiseks, teatas
ettevõte.
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?