• 03.12.08, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veeseadmed Grupp muutub ECCUA Groupiks

Alates 10. detsembrist kannab Veeseadmed Grupp OÜ ärinime ECCUA Group OÜ, teatas ettevõte. Lisaks muutub ka ettevõtte logo ning uuenevad tütarettevõtete nimed.
Veeseadmed Grupi juhatuse esimehe Evert Kreegi sõnul on ettevõtte nime- ja logovahetus tingitud vajadusest muuta ettevõtte bränd rahvusvahelisemaks, sest lisaks Soome ning Baltimaade turule ekspordib ettevõte oma tooteid juba ka Valgevenesse, Kaliningradi ning Rootsi.
“Nimevahetus ei too kaasa sisulisi muutusi ettevõtte partnerite, klientide ega ka töötajate jaoks. Tegemist on esimese suure etapiga ettevõtte brändi värskendamisel, et olla välisturgudel turunduslikult atraktiivsem,” lisas Kreek.
Veeseadmed Grupi uus nimi ja logo on välja töötatud koostöös brändinguagentuuriga Identity ning läks maksma ligikaudu 1 miljon krooni. Veeseadmed Grupi müügi- ja turundusjuhi Marek Reinolti sõnul tegeleti ettevõttele uue nime ja logo otsimisega ligi aasta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“ECCUA moodustub ettevõtte jaoks viie väga olulise omadussõna esitähtedest: E- ecological (ökoloogiline), C- continuous (jätkuv), C- clear (selge), U- unified (ühtne), A – advancing (arenev),” märkis Reinolt.
1994. aastal tegevust alustanud Veeseadmed Grupp müüb vee-, gaasi-, kütte- ja kanalisatsioonitorustike materjale ning toodab tuletõrjehüdrante, pumplaid ja plastmahuteid. Veeseadmetel on tütarettevõtted Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes.
Ettevõtte I poolaasta käive oli ligi 180 miljonit krooni, mis on võrdne möödunud aasta sama perioodiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele