Baltika jaemüük kasvas esimeses kvartalis 
5%, ulatudes 225 miljoni kroonini, ettevõtte müügituluks kujunes 266 miljonit 
krooni.
Märtsis avas Baltika teise Montoni kaupluse Tšehhi turul ning näitas positiivset tulemust Kesk- ja Ida-Euroopas, kus müügikasvu näitasid Ukraina, Venemaa ja Poola turud, teatas ettevõte.
Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu ulatus 90 miljoni kroonini, maade lõikes kasvas märtsis jaemüük eelmise aastaga võrreldes Poolas 22%, Ukrainas 13%, Venemaal 6% ja Lätis 5%. Eestis ja Leedus jaemüük vähenes vastavalt 14% ja 16%.
Baltika juhatuse esimees Meelis Milder tõi märtsi müüke kommenteerides välja positiivsed arengud Ukrainas, Venemaal ja Poolas, kuid rõhutas, et aktiivselt jälgitakse ka Balti turgudel toimuvat. „Kindlasti ei tahaks esimese kvartali müükide põhjal anda hinnangut kogu hooajale Baltikumis. Varajased lihavõttepühad, ümberehitatuseks suletud müügipinnad ning külm ja lumine märts vähendasid küll kevadkollektsioonide müüki, kuid ilus ilm on inimesed taas poodi toonud,“ rääkis Milder.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Oluliseks sammuks laienemisel oli Baltikale möödunud kuul teise kaupluse avamine Tšehhis. Märtsis Ostravas avatud Montoni pood tähistab ettevõtte sisenemist juba teise Tšehhi suurlinna.
Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette seitsmel turul – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Venemaal ja Tšehhis. Märtsi lõpus oli Baltika Grupil 124 kauplust müügipinnaga ca 24 000 ruutmeetrit.
Seotud lood
Baltika juhatus teeb aktsionäride 
üldkoosolekul ettepaneku suunata kasum summas 40,8 miljonit krooni jaotamata 
kasumi koosseisu ning dividende mitte maksta, teatas ettevõte börsile.
Ehkki Baltika aktsia hind on aasta algusega 
võrreldes kukkunud 40 protsenti, on ettevõtte aktsionäride arv kasvanud sama aja 
jooksul 18 protsenti, 1375 aktsionärini.
Baltika teatas eile, et jätab 
aktsionäridele sel aastal dividendid maksmata, mis tähendab, et investorid 
peavad tulu saamiseks ootama paremaid aegu.
Paljude äride jaoks on viimaste aastate majandusseis tähendanud kulude kärpimist ja pannud nad äraootavasse seisu – arenguks vajalikke samme koos kaasnevate investeeringutega ei tehta.