• 13.03.08, 15:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liviko juht: pronksiöö mõju oli ebameeldivalt terav

Liviko tegevjuht Janek Kalvi vastas aripaev.ee lugeja küsimusele pronksiöö mõju kohta, et see oli ebameeldivalt terav, kuid lühiajaline.
Lugeja küsis, et milline mõju oli pronksiööl Livikole. Kalvi vastas: "Venemaa on suur turg igale tootjale maailmas ja järjest kasvav ka Liviko jaoks. Eesti viinaga ei ole seal midagi teha, kuid Vana Tallinn on au sees. Liviko müüs möödunud aastal ligi 4 miljonit pudeli likööri Vana Tallinn ja suur osa sellest on läinud meie idanaabrite arvele. Vana Tallinn on selles kandis selgelt kõige tuntum Eesti toode. Usun, et seda kinnitavad kõik, kel idas käimist. Pronksöö mõju oli ebameeldivalt terav, kuid õnneks meie äris suhteliselt lühiajaline. 3-4 kuuga suutsime oma müügi enamus regioonides ning kaubanduskettides taastada ja täna läheb päris hoogsalt," kommenteeris ta.
Loe täispikka online-intervjuud Janek Kalviga!

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.08, 13:42
Liviko juht: kas Onistar on müügis?
Liviko tegevjuht Janek Kalvi vastas aripaev.ee lugeja küsimusele, kas Liviko ostab Onistari, vastuküsimusega: "Kas Onistar on müügis?"
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 13:01
ERP on kasvu võti – ettevõtte protsessid saab tööle panna ühe süsteemiga
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele