Autor: Mariliis Pinn • 26. november 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tere ja Pere ähvardavad teineteist kaubamärgisõjaga

Eesti toiduainetööstuse kaks kõva kivi ähvardavad alustada teineteise vastu sõjakäiku, sest Rein Kilgi toidukontserni Pere nimi on liiga sarnane Indrek Rahumaa Tere kontserni nimega.

Investeerimispankur Rahumaa kontserni piimatoodetel on Tere kaubamärk ilutsenud juba aastaid ning mullu muutis ka Tallinna Piimatööstus oma nime Tere ASiks, kirjutas postimees.ee.

Nüüd valmistab neile muret tõik, et Pere nimi kõlab nende omaga liiga sarnaselt, ning kui suurärimees Kilk peaks nõuks võtma ka piimatooteid müüma hakata, saaks Tere sellest kahju.

Tere ootab kontserni juhi Ülo Kivise sõnul ära patendiameti otsuse ning kui Pere kaubamärk peaks registreeritama piimatoodete klassis, astuvad nad oma huvide kaitseks kindlasti välja.

Pere kontserni juhi Peeter Raudsepa sõnul ei ole neil praegu küll plaanis mõnda piimatööstust soetada ega piimatooteid müüma hakata. Esialgu tahetakse keskenduda olemasolevatele tööstustele ehk siis lihatoodetele, pagari- ja kondiitritoodetele ning toiduõlidele. Just viimased asuvad aga toodete klassifikatsioonis ühes klassis piimatoodetega.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077