Autor: Agnes Ojala • 24. oktoober 2007

Noop: reklaam ei pane õlut jooma

A. Le Coqi juht Tarmo Noop on õlletootjate liidu vastavaldatud statistika pärast nördinud ja leiab, et alkoholireklaami kaotamine ei muuda olukorda paremaks.

Õlletootjate liidu teatel on pärast Tallinnas kehtestatud alkoholimüügipiiranguid õlle kogumüük vähenenud, kusjuures peamine langus on tulnud kvaliteetmarkide arvelt.

„Meil ei ole kvaliteetõllede müük langenud, kuna oleme välja tulnud uute toodetega. Seetõttu oleme kokkuvõttes ka turuosa suurendanud, aga mitte see ei ole oluline. Oluline on see, et kogu turumaht on väiksem, üldine müük on langenud. Ja see teeb meid murelikuks,“ ütles Noop.

Tartu õlletootja sõnul ei ole küsimus niivõrd Tallinna alkoholimüügi piirangutes, kuivõrd viimase aja sündmuste tõttu tekkinud üldises negatiivses foonis. „Praegu on taas üles kerkinud diskusioon reklaami teemal. Minu arvates on nii, et mida enam piirata, seda vähem on võimalik näidata õllejoomise kultuurset poolt,“ oli ta pahane.

Noop tõi näite Soomest, kus pärast alkoholireklaami keelamist muutus vägijookide ostmisel ainsaks argumendiks kanguse ja hinna suhe.

„Reklaam ei pane õlut jooma. Kui ma seeni ei söö, siis ma neid ei söö. Ei ole oluline, mil moel seda reklaamitakse. Aga kui ma seeni söön, siis saab reklaamiga suunata valima kas süüa puravikke või šampinjone,“ tõi Noop näite.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077