• 03.10.07, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahumaa ja Raid ehitavad Balti riikide suurimat tööstuskontserni

Kalevi kommivabriku ja Tere värsked omanikud Indrek Rahumaa ja Jaak Raid kontrollivad rohkem kui kuuemiljardilise käibega tööstusettevõtete gruppi.
Pooleteise aastaga rohkem kui kolm miljardit krooni investeerinud Alta Capitali juhid Indrek Rahumaa ja Jaak Raid on tõusnud Balti riikide suuremate töösturite esirinda, kirjutas arileht.ee.
Kaua aega oli firma tuntud kui raskustes riidetootja Klementi suuromanik, nüüd aga käib hoogne üleostmine.
Suurte muutuste taga on tegelikult vaikselt tehtud ja 2004. aastal üsna märkamatuks jäänud Altas osaluste ja vastutusvaldkondade ümberjagamine. Kui varem teati firmat rohkem Andres Rätsepa ja Toomas Leisi kaudu, siis nüüd on esiplaanil Indrek Rahumaa ja Jaak Raid, kes veavad Alta laienemist tööstusse. Rätsepp ja Leis tegelevad teiste äridega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Indrek Rahumaale, Jaak Raidile, Andres Rätseppale ja Toomas Leisile kuuluvad ettevõtted:
- Luksemburgi asutatud investeerimisfond, mille alla koondatakse kõik Alta firmad.- rõivakontsern Silvano Fashion Grupp- pesufirmadele tekstiili tootev ja arendav ettevõte Desseilles International- Läti piimatööstus Rigas Piensaimnieks- Poola magusatootja Mieszko- magusatootja Kalev- piimatootja Tere- kinnisvaraarendaja AREP- Läti ehitusfirma Latvijas Energoceltnieks

Seotud lood

Uudised
  • 21.09.07, 18:39
Rahumaa: maiasmokad saavad ka edaspidi komme Kalevi nimega
Indrek Rahumaa kinnitusel müüakse Kalevi komme ka edaspidi Kalevi kaubamärgi all, Oliver Kruuda meediafirmale selle eest eraldi tasu maksma ei hakata.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 08:08
Muuga sadamast on kujunemas Eesti suurim tööstuskeskus
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele