Saku Õlletehas tuleb sel nädalal välja uue
tootega, energiajoogiga Traffic, teatas ettevõte.
"Energiajookide tarbimise kiiret kasvu jälgides võib väita, et paljud eelistavad enese erksana hoidmisel kohvi asemel energiajooki," sõnas Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp. "Eelmisel aastal kasvas ACNielseni jaeturu uuringu andmetel energiajookide Eesti turg mahus ligi 30% ning selle aasta esimese kuue kuuga koguni 73%."
2006. aastal müüdi tootjate infol kokku 4,8 miljonit liitrit energiajooke. Enam kui 40% energiajookide turust moodustavad keeratava korgiga plastikpakendis energiajoogid, mille peamiseks eeliseks hindavad tarbijad keeratavat korki. Seetõttu siseneb Saku esmalt turule just 0,5-liitrises plastikpudelis energiajoogiga. Mõne kuu pärast on plaanis müüki panna Traffic 0,33-liitrises purgis.
Tänavusel hooajal on Saku Õlletehase oluliseks investeeringuks tootearenduskeskuse väljaarendamine koos laboriseadmete ning koolitatud ekspertidega eesmärgiga luua uusi retsepte ning tootesarju nii Eesti, Läti kui ka Leedu joogituru tarvis. Saku tootearenduskeskuses on välja töötatud Sin kokteilijoogid, uuenduslikud õllejoogid Dlight, Vichy jäätee ja Viva Freshi maitseveed, mida müüakse kasvava trendiga kolmes Balti riigis.
Selle aasta alguses tuli Saku suurim konkurent A le Coq välja oma energiajoogiga Dynami:t, mis on ettevõtte juhi Tarmo Noobi sõnul märkimisväärselt kasvatanud tartlaste energia- ja spordijookide läbimüüki.
Saku Õlletehas on Eesti vanim ja mainekaim joogitootja, mille asutas 1820. aastal Karl Friedrich von Rehbinder.
Seotud lood
A.Le Coqil on kindel plaan saada siseneda
energiajookide turule uue tootega Dynami:t.
A.Le Coqi juhatuse esimehe Tarmo Noop
tunnistas aripaev.ee-le, et ta tarbib ise meelsasti energiajooke.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.