A.Le Coqil on kindel plaan saada siseneda
energiajookide turule uue tootega Dynami:t.
A.Le Coqi juhatuse esimehe Tarmo Noopi sõnul ei plaani nad mitte ainult turule sisenda, vaid saada ka suveks turuliidriks ja saavutada aasta lõpuks müügimaht miljon liitrit. "Energiajookide turg on viimaste aastata jooksul tohutult kasvanud, olen veendud, et turgu õnnestub veel rohkem kasvatada," lisas ta.
Noop toob toote eelisteks koostis, maitse ja hind. "Kolm aastat kestnud tootearenduse jooksu oleme loonud väga heade maitseomadustega ning organismi ergutavate toimeainete - tauriin ja kofeiin- ideaalse kooslusega joogi," lisas ta.
"Anname aru, et agressiivse hinnaliidris staatusega saavutame konkurentsi eelise, hiljem hind tõuseb 11-12 kroonini," paljastas Noop turuliidriks tõusmise kava. "Tuleme välja ka nelipakiga, kus üks purk on tasuta," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
A.Le Coqi juhatuse esimehe Tarmo Noop
tunnistas aripaev.ee-le, et ta tarbib ise meelsasti energiajooke.
Saku Õlletehas tuleb sel nädalal välja uue
tootega, energiajoogiga Traffic, teatas ettevõte.
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.