Autor: Agnes Ojala • 22. juuni 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maks Moorits ennustab jaaniks edu toorvorstidele

Atria kontserni kuuluva Valga Lihatööstuse käesoleva nädala esialgsed müügitulemused ja klientide tellimused lubavad jaanipühadeks edu toorvorstidele, teatas firma.

Atria Balticu müügidirektori Riina Aamisepa sõnul on toorvorstide segment viimastel nädalatel kasvanud grill-lihast ja šašlõkkidest kiiremini. "Tarbija ostujõu toel on müük tõusnud kõikides segmentides, kuid võrreldes möödunud aasta sama perioodiga enam just toorvorstide omas," tähendas Aamisepp.

"Tarbija ootab uusi tooteid ja maitseid ning eelistab suurema lihasisalduse ja keskmisest tervislikumat toodet, toorvorstid on ka tarbijatestides saavutanud häid tulemusi," lausus Aamisepp.

Grilltooted moodustavad üle poole Maks Moorits suvehooaja valmistoodete käibest. Maks Moorits tõi sel aastal turule kokku 23 grilltoodet, millest kaheksa on uut nimetust.

Maks Moorits kaubamärki esindav Atria Baltic on suuruselt teine lihatööstus Eestis, millel lisaks liha töötlemisele on ka loomafarmid ja tapamaja. Kontserni käive ulatus möödunud aastal 381 miljoni kroonini.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077