Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maks Moorits ennustab jaaniks edu toorvorstidele
Atria kontserni kuuluva Valga Lihatööstuse
käesoleva nädala esialgsed müügitulemused ja klientide tellimused lubavad
jaanipühadeks edu toorvorstidele, teatas firma.
Atria Balticu müügidirektori Riina Aamisepa sõnul on toorvorstide segment viimastel nädalatel kasvanud grill-lihast ja šašlõkkidest kiiremini. "Tarbija ostujõu toel on müük tõusnud kõikides segmentides, kuid võrreldes möödunud aasta sama perioodiga enam just toorvorstide omas," tähendas Aamisepp.
"Tarbija ootab uusi tooteid ja maitseid ning eelistab suurema lihasisalduse ja keskmisest tervislikumat toodet, toorvorstid on ka tarbijatestides saavutanud häid tulemusi," lausus Aamisepp.
Grilltooted moodustavad üle poole Maks Moorits suvehooaja valmistoodete käibest. Maks Moorits tõi sel aastal turule kokku 23 grilltoodet, millest kaheksa on uut nimetust.
Maks Moorits kaubamärki esindav Atria Baltic on suuruselt teine lihatööstus Eestis, millel lisaks liha töötlemisele on ka loomafarmid ja tapamaja. Kontserni käive ulatus möödunud aastal 381 miljoni kroonini.
Eesti ettevõtete jaoks on käes väga keeruline aeg, millele annavad hoogu erinevad maksumuudatused ja üleüldine kiire palgatõus, pärssides eriti tööstus- ja tootmissektori konkurentsivõimet. Logistikaettevõtte DSV Estonia tegevjuht Alvar Tõruke tõdeb, et olukord on veidi sarnane 1990. aastatele, mil Eesti vabaks sai ning tuli hakata oma riiki looma ja leiutama.