Baltika Grupp avab täna Riia
kaubanduskeskuses Riga Mols uue Mosaici moepoe.
Koos uue poega on kaubamärgil Baltimaades, Venemaal, Poolas ja Ukrainas kokku 51 kauplust, teatas ettevõte.
SIA Baltika Latvija turu juhi Maruta Ergle sõnul tugevdab Mosaic oma kohta Läti kaubandusturul. "Laiendame valikut, avame uusi poode ning viime olemasolevaid järjest parematele kaubanduspindadele," kinnitas Ergle.
Ergle sõnul on väga meeldiv, et uus pood avatakse just Riga Molsis. "Tegemist on eeskätt peredele orienteeritud keskusega, mida külastab just Mosaici klient," rääkis ta.
Mosaic brändijuhi Brigitta Kippaku hinnangul saadi uus pood Lätis just õigel ajal valmis. "Jahe hooaja algus pidurdas müüki, kuid nüüd on ilmad soojemad ning suverõivaste ostmine kasvab iga päevaga. Usun, et sama trendi näitab ka Molsi pood," lisas Kippak.
Riga Molsi kaubanduskeskuses avatavas Mosaici poes on esindatud kogu kaubamärgi kollektsioon. Kaupluse müügipind on 214 ruutmeetrit ning see asub keskuse teisel korrusel, kus on esindatud ka Baltika teise brand'i, Montoni pood.
Seotud lood
Baltika avas oma seni suurima Montoni
esinduskaupluse Euroopa suurimas kaubandus- ja vabaajakeskuses Evropeisky
Moskvas, teatas ettevõte.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.