6. november 2006
Jaga lugu:

Baltika avas oma suurima Montoni esinduskaupluse Moskvas

Baltika avas oma seni suurima Montoni esinduskaupluse Euroopa suurimas kaubandus- ja vabaajakeskuses Evropeisky Moskvas, teatas ettevõte.

Nädalavahetusel avas Baltika Grupp oma 104-da, seni suurima kaupluse Moskvas Evropeisky kaubandus- ja vabaajakeskuses, mis on ühtlasi suurim omataoline keskus kogu Euroopas. Tegemist on uhiuue Moskva kesklinnas asuva ärikeskusega, kus rõivabränd Monton katsetab varasemast erinevat kaupluse disainilahendust enam kui 500 ruutmeetrisel pinnal.

"Konkurss rendipindadele oli tihe, käis meeletu võidujooks. Monton valiti välja seitsme tuntud rõivabrändi hulgast," lausus Montoni brändijuht Kaie Kaas.

Kaasi sõnul on Montoni jaoks erakordne sedavõrd suur kauplusepind. "500 ruutmeetrit on olnud meile maagiliseks piiriks, sest seni avatud poodidest on olnud suurimaks Ülemiste keskuse ca 370 ruutmeetrine kauplus. Evropeisky on heaks näiteks Montoni strateegilisest suunast hakata opereerima suurematel kaupluste pindadel.”

Kaie Kaas märkis, et Monton on viimasel ajal oma kollektsioone arendanud nii, et suudetaks ka suurtel pindadel edukalt kaubelda. "Me oleme laiendanud oma rõiva- ja aksessuaaride valikut, lisanud uusi tootegruppe – pesu, rannarõivad, kodurõivad,” ütles Kaas.

AS Baltika jaekaubanduse divisjoni direktori Maire Milderi sõnul tekkis seoses suurema kaubanduspinnaga koheselt vajadus uue ja atraktiivsema sisekujunduse järgi.

Kuuekordne Evropeisky keskus asub Kievskaja metroojaama juures Euroopa väljaku lähedal. Seda asukohta peetakse Moskva moetänavate ristumiskohaks, mida läbib päevas ligi 700 000 inimest. Keskuse üldpind on 180 000 ruutmeetrit, sellest kaubanduspinda 60 000 ruutmeetrit.

Koos uue keskusega on Montonil tänaseks kokku 41 kauplust kuues riigis.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette kuues riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid iga nädal.

Jaga lugu:
Seotud lood
TÖÖSTUSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad tööstusuudised igal nädalal enda postkasti.

Tööstusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Harro Puusild
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24harro@toostusuudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppTööstusuudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077Rain.jyristo@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt