Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 20. veebruar 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Paljassaare Kalatööstus jõudis kasumisse

Leedu Vichiunai Gruppi kuuluv Paljassaare Kalatööstus jõudis eelmisel aastal kahe miljoni krooniga kasumisse, teatas ettevõte.

AS Paljassaare Kalatööstuse käive oli 2006. a. 262,8 miljonit krooni ja auditeerimata puhaskasum 2,022 miljonit krooni. Paneeritud kala- ja köögiviljatooteid ning kalapõhiseid valmistoite valmistav ettevõte müüs aastaga 9199 tonni tooteid, millest 86% läks ekspordiks.

AS Paljassaare Kalatööstus ekspordib oma tooteid 35 riiki – Skandinaaviasse, Lääne-, Ida- ja Kesk-Euroopasse, Aasiasse ja Lähis-Itta.„Oleme aastaga välja tulnud 11-miljonilisest kahjumist ja jõudnud tugevasse plussi,“ ütles AS Paljassaare Kalatööstus juhatuse esimees Mauno Leppik.

„Eelkõige on selle taga kulude optimeerimine, müügipoliitika korrigeerimine, uued eksporditurud ning tootesortimendi täiendamine,“ lisas Leppik.Mauno Leppiku sõnul jätkub ettevõtte tooteportfelli korrastamine, s.h. suurema lisaväärtusega toodete müügi osakaalu tõstmine.

Mauno Leppiku sõnul muutuvad tarbijad oma söögiostudes kvaliteedi ja tervislikkuse osas teadlikumaks ja nõudlikumaks, valides järjest rohkem lettidelt säilitusainetevabu ja mugavalt valmistatavaid toiduaineid.

Paljassaare Kalatööstuse sügavkülmutatud ja jahutatud tooted on teadliku ja oma aega hindava tarbija jaoks järjest nõutumad.

2006. aastal tõi Paljassaare Kalatööstus turule 9 uut toodet. „Esva “ kaubamärgi all hakati valmistama saidafileed erinevates kastmetes ja paneeritud räimefileed tainas. „Vici“ kaubamärgi all jõudsid tarbijateni krabinuudliburger ja tuunikalaburger, kalmaaripulgad ja paneeritud kalmaaripalad ning esimese jahutatud kalatootena – Norra kalakoogid.2007. a. plaanib ettevõte turule tuua 10 uut toodet. 2006. a. lisandusid ASi Paljassaare Kalatööstus ekspordinimistusse mitmed Lähis-Ida riigid – Iraak, Kuveit, Liibanon. „Ka nendel turgudel on meie tooted konkurentsivõimelised,“ sõnas Leppik. „2007. aastal tahame kasvatada müüki Kesk-Euroopa turgudel. Tahame kinnistada ennast enam Rootsi ja Taani turgudel – me müüme seal ka praegu aga tahame kindlasti oma tegevust laiendada,“ täiendas Leppik.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077