Kalev otsib kampaaniakorras uusi töötajaid
Kalev käivitas Eestis seni ainulaadse kampaania, millega loodetakse leida
täiendavad sadakond töötajat.
ASi Kalev Chocolate Factory teatel ühendab kampaania lisaks kuulutustele ka meelelahutuslikke ja informatiivseid üritusi Tallinnas ja Viljandis. "Suurema hulga inimeste leidmiseks tuleb ka rohkem vaeva näha. Samuti on see lihtsam huvilistele, sest jäävad ära CV-de koostamised ja saatmised. Kohale tulles saavad nad jätta enda andmed ning ka vastused neid huvitavatele küsimustele," märkis ettevõtte personali- ja büroojuht Asta Feldschmidt.
Uute töötajate leidmiseks toimuvad meelelahutuslikud infopäevad Tallinnas 26. septembril Lasnamäe Centrumi ja 27. septembril Idakeskuse parklates ning 28. septembril Pae tänava turu ees kell 16-19. Viljandis leiavad vastavad üritused aset 25. septembril kella 11-14 turu parkimisplatsil ning kell 16-19 bussijaama parklas.
Üritustel tutvustatakse ettevõtet, jagatakse infot vabade töökohtade ja neid puudutavate tingimuste kohta ja kogutakse tööotsijate kontakte. Kohal on suur kommilaev, jagatakse magusaid kingitusi ning lapsi lõbustavad Kalevi maskotid. Viljandis küpsetatakse samas ka pannkooke.Uusi töötajaid otsitakse ASi Kalev Chocolate Factory erinevatesse ametitesse ning Viljandisse, tütarettevõttesse AS Vilma. Ettevõte pakub tulevastele töötajatele väljaõpet, kaasaegset töökeskkonda ja suurepärast meeskonda, igakuist preemiavõimalust.
Seotud lood
Falck Eesti AS personalidirektori Eela
Velströmi sõnul on Falcki käimasolevad kampaaniad uute töötajate leidmiseks
edukad.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.