• 21.09.06, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Falcki masskampaaniad on edukad

Falck Eesti AS personalidirektori Eela Velströmi sõnul on Falcki käimasolevad kampaaniad uute töötajate leidmiseks edukad.
Lisaks sellele, et pidevalt on kuulutused ajalehtede korraldab Falck kaks korda aastas värbamiskampaania, kevadel, et leida ajutist tööjõudu suveüritustele ja sügisel, kui paljud tudengid otsivad lisatööd.
"Suurettevõtete puhul on see õigustatud, muidugi ei ole seda mõtet teha väikefirmal, kel on üks-kaks kohta täita," ütlev Velström. Enam ei piisa masstööjõu leidmiseks ajalehekuulutusest, vaid tuleb korraldada silmapaistev kampaania.
"Praeguse majanduskavu tingimustes on töökäsi vähem kui töökohti," lisab ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 21.09.06, 17:07
Kalev otsib kampaaniaga uusi töötajaid
Kalev otsib kampaaniakorras uusi töötajaid Kalev käivitas Eestis seni ainulaadse kampaania, millega loodetakse leida täiendavad sadakond töötajat.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 13:06
Eesti energiatulevik: miks investeerivad ettevõtted üha rohkem salvestuslahendustesse
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele