Falck Eesti AS personalidirektori Eela
Velströmi sõnul on Falcki käimasolevad kampaaniad uute töötajate leidmiseks
edukad.
Lisaks sellele, et pidevalt on kuulutused ajalehtede korraldab Falck kaks korda aastas värbamiskampaania, kevadel, et leida ajutist tööjõudu suveüritustele ja sügisel, kui paljud tudengid otsivad lisatööd.
"Suurettevõtete puhul on see õigustatud, muidugi ei ole seda mõtet teha väikefirmal, kel on üks-kaks kohta täita," ütlev Velström. Enam ei piisa masstööjõu leidmiseks ajalehekuulutusest, vaid tuleb korraldada silmapaistev kampaania.
"Praeguse majanduskavu tingimustes on töökäsi vähem kui töökohti," lisab ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kalev otsib kampaaniakorras uusi töötajaid
Kalev käivitas Eestis seni ainulaadse kampaania, millega loodetakse leida
täiendavad sadakond töötajat.
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.