Falck Eesti AS personalidirektori Eela
Velströmi sõnul on Falcki käimasolevad kampaaniad uute töötajate leidmiseks
edukad.
Lisaks sellele, et pidevalt on kuulutused ajalehtede korraldab Falck kaks korda aastas värbamiskampaania, kevadel, et leida ajutist tööjõudu suveüritustele ja sügisel, kui paljud tudengid otsivad lisatööd.
"Suurettevõtete puhul on see õigustatud, muidugi ei ole seda mõtet teha väikefirmal, kel on üks-kaks kohta täita," ütlev Velström. Enam ei piisa masstööjõu leidmiseks ajalehekuulutusest, vaid tuleb korraldada silmapaistev kampaania.
"Praeguse majanduskavu tingimustes on töökäsi vähem kui töökohti," lisab ta.
Seotud lood
Kalev otsib kampaaniakorras uusi töötajaid
Kalev käivitas Eestis seni ainulaadse kampaania, millega loodetakse leida
täiendavad sadakond töötajat.
Tööstusettevõtte tööprotsesside edukus algab töökindlatest ja vastupidavatest seadmetest. Lahendused, mis taluvad äärmuslikke töötingimusi ning toetavad kiiret ja täpset andmetöötlust, muudavad igapäevaprotsessid sujuvamaks ja efektiivsemaks. Tööstusseadmed aitavad vähendada seisakuid, tõsta tootlikkust ja kindlustada tööprotsesside sujuvuse ka karmides oludes ‒ olgu tegemist laohalduse, tootmise, toodete etiketeerimise või andmesisestuse ja -vahetusega.