• 17.03.22, 13:00

Vestlusrobotid täna veel klienditeeninduses inimest asendada ei suuda

"Digipööre kaubanduses ja tööstuses" saate külalised on Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann ja Translatewise asutaja Sandra Roosna.
Mailiis Ploomann ja Sandra Roosna.
  • Mailiis Ploomann ja Sandra Roosna.
  • Foto: Äripäev
Saates räägime klienditeeninduse digitaliseerimisest, chatbotidest ning sellest, kui kasulikud nad ettevõtetele olla saavad.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Digipööre kaubanduses ja tööstuses
Vestlusrobotid täna veel klienditeeninduses inimest asendada ei suuda
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 13:01
ERP on kasvu võti – ettevõtte protsessid saab tööle panna ühe süsteemiga
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele