Saate "Digipööre kaubanduses ja tööstuses" esimeses pooles saab kuulata salvestust Pärnu Tarneahela konverentsilt, kus Via3L juhatuse esimees Rainer Rohtla ja Columbus Eesti kaubanduse ja logistika ärijuht Piret Masing rääkisid sellest, kuidas KPId aitavad paremat teenust saada?

- Columbus Eesti kaubanduse ja logistika ärijuht Piret Masing ning ärianalüütika valdkonnajuht Kristen Pugi ja Via3L juhatuse esimees Rainer Rohtla (keskel).
- Foto: Äripäev
Saate teises pooles vestleme Columbus Eesti ärianalüütika valdkonnajuhi Kristen Pugiga ärianalüütika olukorrast Eestis ning eduka ärianalüütika nurgakividest. Juttu tuleb sellest, mis on hetkel Eestis olukord ärianalüütika valdkonnas, kui paljud Eesti ettevõtted tänasel päeval kasutavad üldse ärianalüütika lahendusi, mis ei ole Excel, mis see põhiline takistustegur on, et ärianalüütika lahenduste poole veel ei vaadata ja millised on peamised Eesti juhtide hirmud või müüdid, mis turul levivad.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ärianalüütika tarkvara peaks olema kasutajasõbralik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.