Harju Elekter avalikustas täna oma teise kvartali majandustulemused. Kuigi müügimahud on jätkuvalt languses, on ettevõte suutnud hoida kasumlikkust. Ettevõtte juhatuse esimees Tiit Atso rääkis intervjuus Äripäeva raadiole lähemalt, kuidas ettevõte selle saavutas, milliseid märke nähakse turu taastumisest ning mis on lähikuude strateegiline fookus.

- Harju Elektri juhatuse esimees Tiit Atso rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ettevõtte fookus on nüüd suunatud käibe kasvatamisele.
- Foto: Andras Kralla
Müügitulu teenis Harju Elekter teises kvartalis 46,1 miljonit eurot, mida on aasta varasemast 18,9% vähem. Poolaastaga teenis ettevõte 83,5 miljonit eurot, mida on aasta varasemaga võrreldes 19,4% vähem. Puhaskasumit teenis ettevõte 2,6 miljonit eurot, mida on aasta varasemast 24,2% vähem. Poolaastaga teeniti puhaskasumit 5,26 miljonit eurot, mida on aasta varasemast 37,5% rohkem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Harju Elektri tegevjuht Alvar Sassi sõnul on poliitikud lasknud lõpuks käiku lähenemise, millega nad on toonud ettevõtjad sama laua taha.
Harju Elektri esimese kvartali müügitulu oli 37,4 miljonit eurot, mis on 20% vähem kui aasta tagasi, kuid puhaskasum suurenes ligi 2 miljoni euro võrra, teatas ettevõte börsile.
Harju Elektri uus kasvusammas on komponendid andmekeskuste jaoks, kus lõpptellijad on tehnoloogiahiiud nagu Meta, Google ja Microsoft, rääkis ettevõtte juht ja aasta töösturi nominent Alvar Sass.
“Mingil hetkel hakkavad meie seinad väikseks jääma“
Kui kahe või kolme aasta tagune äriplaan välja võtta, siis on näha, et sarnasusi Eestis toimunuga on vähe ja see tähendab, et tööstusettevõtetel tuleb pikad plaanid igal aastal üle vaadata ja muutusi teha, usub aasta töösturi nominent ja Harju Elekter Eesti tegevjuht Alvar Sass.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.