Kui kahe või kolme aasta tagune äriplaan välja võtta, siis on näha, et sarnasusi Eestis toimunuga on vähe ja see tähendab, et tööstusettevõtetel tuleb pikad plaanid igal aastal üle vaadata ja muutusi teha, usub aasta töösturi nominent ja Harju Elekter Eesti tegevjuht Alvar Sass.
- Auhinnasadu: nädalavahetusel võttis Alvar Sass president Alar Kariselt vastu ka aasta ettevõtte tiitli. Tänavu pälvis ettevõte ka aasta tehase tiitli. Foto: Rene Riisalu
Laupäeval ka aasta ettevõtte tiitli pälvinud Harju Elekter Eesti juht Alvar Sass rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ettevõttes töötab praegu umbes 300 inimest ja käive ulatub 50 miljoni euro juurde.
“Harju Elektril on väga suur toodete portfell ja kui me kõiki sektorid tahame teenindada, siis me hakkab meil ruutmeetritest puudu jääma. Kindlasti üks visioon, millega tahan järgmisel aastal või aastatel tegeleda, on ikkagi tehase laiendused,” avaldas Sass ühe olulise sammu.
Veel rääkis Sass, et ettevõtted unistavad alati stabiilsest maksusüsteemist, et muudatusi poleks ja saaks rahus viie aasta plaane teha. “Aga iga aasta on erinev ehk viisaastaku plaanid tuleb igal aastal üle vaadata ja muutusi teha,” rääkis ta.
Seotud lood
Aasta töösturi nominent ja ETS Nordi suuromanik Urmas Hiie ütles intervjuus Äripäeva raadiole, et kaldub majanduslikes vaidlustes hetkel valitsuse poolele, sest Eesti majandus vajab rohkem positiivsust.
Laupäeva õhtul pärjati „Eesti parimad ettevõtted 2024“ auhinnagalal aasta ettevõtte tiitliga elektriseadmete valmistaja Harju Elekter, kes pälvis ka tööstuse digitaliseerija tiitli. Aasta nooreks ettevõtjaks valiti Silver Pütsep.
Aasta tööstur 2024 finalistid on Alvar Sass, Katre Kõvask ja Urmas Hiie.
Tallinna börsil noteeritud Harju Elektri jaoks jätkus tellimusmahu langus ka kolmandas kvartalis, mistõttu on ettevõte aasta jooksul koondanud 115 töötajat.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.