Kalatootja PRFoods kaotas neljandas kvartalis käibes, kuid suutis lõpetada kvartali mullusest väiksema puhaskahjumiga. Aasta lõikes kujunes puhaskahjumiks 1,47 miljonit eurot.

- PRFoodsi tehas Saaremaal.
- Foto: Irina Mägi/Scanpix
Neljanda kvartali müügitulu langes võrreldes mullusega 3%, 21,5 miljoni euroni, mille taga on ettevõtte sõnul eelkõige väiksem müük Eesti tehasest Soome ning toorkala vahendamise vähenemine Soomes.
Neljanda kvartali puhaskahjumiks aktsia kohta kujunes 0,04 eurot ning lõppenud fiskaalaasta puhaskahjumiks 0,05 eurot aktsia kohta.
Lõppenud majandusaasta oli ettevõtte ajaloo üks keerulisemaid, ütles ettevõte. 12 kuu müügitulu oli 85,7 miljonit eurot, langedes aastaga ligi 10% ning puhaskahjumiks kujunes 1,47 miljonit eurot. 2017/18 fiskaalaastal teeniti veel ligi miljon eurot puhaskasumit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Mitmete asjaolude kokkulangemisel (liiga suur laojääk, forelli hinna langus, dubleerivad funktsioonid Eesti ja Soome tütarettevõtetes, tootmise ümberkorraldamine Eestis, uute toodete turule toomine) ning mitmete projektide samaaegne käivitamine viis olukorrani, kus Grupp lõpetas aasta kahjumiga,“ kirjutas ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?