Digiekspert tööstuse müügiprotsessi digitaliseerimisest: kõik nagu soovivad, aga arvavad, et teised ei soovi
„Võta ühendust“ vormid ettevõtete kodulehekülgedel on ajale jalgu jäämas ja personaalse teeninduse kõrval tasub panustada protsessi kiirusele ja mugavusele, kirjutab digitaliseerimisekspert Lauri Antalainen.
Nii eraisikute kui äriklientide ootused toote või teenuse tellimise protsessile on digiajastul kardinaalselt muutunud. Kui eraisikud eeldavad, et saavad broneerida juuksuriaja või restoranilaua ilma teenusepakkujaga suhtlemata, siis ka äriklientide müügiprotsessi kiirus ja mugavus on tänapäeval äärmiselt olulised.
Juturobotid ja süstematiseeritud fotopangad – AI ehk tehisintellekt on viimaste aastate jooksul pannud ühiskonna kihama. Erinevate AI lahenduste kasutamine on lõbus ja kiire, rääkimata uue tehnoloogiaga kaasnevast põnevusest. Tööstusettevõttes võib aga tehisintellekti kasutuselevõtt määrata jätkusuutlikkuse ja konkurentsivõime ning pikas plaanis ka ellujäämise.
Kõikide digiküsimuste lahendus ei ole enam kõikvõimas ERP-süsteem ja ammugi ei too ettevõttele edu pelgalt Exceli-tabelite kasutamine, märgib digitaliseerimisekspert Lauri Antalainen.
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?