Digiekspert tööstuse müügiprotsessi digitaliseerimisest: kõik nagu soovivad, aga arvavad, et teised ei soovi
„Võta ühendust“ vormid ettevõtete kodulehekülgedel on ajale jalgu jäämas ja personaalse teeninduse kõrval tasub panustada protsessi kiirusele ja mugavusele, kirjutab digitaliseerimisekspert Lauri Antalainen.
Nii eraisikute kui äriklientide ootused toote või teenuse tellimise protsessile on digiajastul kardinaalselt muutunud. Kui eraisikud eeldavad, et saavad broneerida juuksuriaja või restoranilaua ilma teenusepakkujaga suhtlemata, siis ka äriklientide müügiprotsessi kiirus ja mugavus on tänapäeval äärmiselt olulised.
Juturobotid ja süstematiseeritud fotopangad – AI ehk tehisintellekt on viimaste aastate jooksul pannud ühiskonna kihama. Erinevate AI lahenduste kasutamine on lõbus ja kiire, rääkimata uue tehnoloogiaga kaasnevast põnevusest. Tööstusettevõttes võib aga tehisintellekti kasutuselevõtt määrata jätkusuutlikkuse ja konkurentsivõime ning pikas plaanis ka ellujäämise.
Kõikide digiküsimuste lahendus ei ole enam kõikvõimas ERP-süsteem ja ammugi ei too ettevõttele edu pelgalt Exceli-tabelite kasutamine, märgib digitaliseerimisekspert Lauri Antalainen.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?