Digiekspert tööstuse müügiprotsessi digitaliseerimisest: kõik nagu soovivad, aga arvavad, et teised ei soovi
„Võta ühendust“ vormid ettevõtete kodulehekülgedel on ajale jalgu jäämas ja personaalse teeninduse kõrval tasub panustada protsessi kiirusele ja mugavusele, kirjutab digitaliseerimisekspert Lauri Antalainen.
Nii eraisikute kui äriklientide ootused toote või teenuse tellimise protsessile on digiajastul kardinaalselt muutunud. Kui eraisikud eeldavad, et saavad broneerida juuksuriaja või restoranilaua ilma teenusepakkujaga suhtlemata, siis ka äriklientide müügiprotsessi kiirus ja mugavus on tänapäeval äärmiselt olulised.
Juturobotid ja süstematiseeritud fotopangad – AI ehk tehisintellekt on viimaste aastate jooksul pannud ühiskonna kihama. Erinevate AI lahenduste kasutamine on lõbus ja kiire, rääkimata uue tehnoloogiaga kaasnevast põnevusest. Tööstusettevõttes võib aga tehisintellekti kasutuselevõtt määrata jätkusuutlikkuse ja konkurentsivõime ning pikas plaanis ka ellujäämise.
Kõikide digiküsimuste lahendus ei ole enam kõikvõimas ERP-süsteem ja ammugi ei too ettevõttele edu pelgalt Exceli-tabelite kasutamine, märgib digitaliseerimisekspert Lauri Antalainen.
Eesti tööstus seisab silmitsi väljakutsega, mille mõju ulatub pea igasse sektorisse – oma valdkonna tõelisi spetsialiste ning oskustöölisi lihtsalt ei jätku. Hansavest ühendab juba aastaid tööjõupuuduses vaevlevad Eesti ettevõtteid ja kolmandatest riikidest pärit spetsialiste ning on värbamises sammu kaugemale astunud – appi on tulnud tehisintellekt, millel on igapäevatöös kanda suur ja oluline roll.