Jaanuari lõpus hakkas Hiina oma tehaseid sulgema ja olles üks maailma suurimaid majandusi, on see kaasa toonud tunnetatavad häired globaalsetes tarneahelates. Sellest, kuidas lepingulisi riske pärast koroonaviiruse üleelamist juhtida, kirjutab NJORD Advokaadibüroo juht Silja Elunurm.

- Silja Elunurm
- Foto: Advokaadibüroo NJORD
Jaanuari lõpus hakkas Hiina oma tehaseid sulgema ja olles üks maailma suurimaid majandusi, on see kaasa toonud tunnetatavad häired globaalsetes tarneahelates. Mitmetes tööstusharudes hilinevad tarned nii tootmise, tootmiseks vajalike komponentide kui ka allhanke tellimuste täitmise osas. Meenutada tuleb, et 2003. aastal, kui SARS-viirus levis, oli Hiina osa maailma SKP-s vaid 4%, tänasel päeval on Hiina osa aga peaaegu 20% maailma SKP-st.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.