4. september 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kulinaaria edu taga on tootearendus

Kulinaaria juhatuse liige Andres Heinveri sõnul on ettevõte suutnud hästi klientide ootusi aimata.
Foto: Erik Prozes
Valmistoite valmistava ja müüva ning catering-täisteenust pakkuva Kulinaaria OÜ heade tulemuste taga oli tubli tootearendus ja tehnoloogia uuendamine, millega Selver ASile kuuluv ettevõte planeerib jätkata ka sel aastal.

“Oleme tootearenduses tublit tööd teinud. Tundub, et oleme suutnud ootusi täpsemini aimata. Uued tooted on hästi vastu võetud ja ka vanad klassikalised tooted on saanud tervislikumaks. Ehk siis klassikaliselt heade tulemuste taga on klient,” võtab Kulinaaria OÜ juhatuse liige Andres Heinver ettevõtte möödunud aasta kokku.

Kulinaaria OÜ

Toodab jahutatud kulinaariatooteid nagu salatid, pitsakatted, võileivad, sushi, valmistoidud, seahulgas süldid, pasteet, portsjontoidud ja vormiroad, samuti peolauatooted, määrded, dipikastmed, magustoidud ja kondiitri- ning pagaritootedAsutati 2012. aasta juunis Selver ASist eraldumise teelOmanik Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluv Selver ASKasvatas mullu müügikäivet 7% ja ärikasumit 28%Sertifitseeriti 2016. aastal toiduohutusstandardi ISO22000 nõuetele vastavaksTöötajaid 290

Toidutootjate TOPi täispika versiooniga saad tutvuda siin

Ta lisab, et jätkuvalt pööratakse suurt tähelepanu uute suurklientide leidmisele ja seni on ka siin olnud oodatud kasv. “Efektiivsust tagame pideva tootmismõõdikute jälgimisega ja tehnoloogia uuendamisega ning 2017. aastal oleme jätkuvalt kasvu lainel ja kindlasti parandame tulemusi.”

Kulinaaria OÜ on sel aastal toonud juba edukalt turule mitmed uusi tooteid, mis on kiirelt võitnud tarbija südame. Näitena võib välja tuua bulguri-kanasalati, peedi-kitsejuustusalati, aga ka kana-karrisalati ja kartuli-peekonisalati. Peatselt lisanduvad uued ja põnevad tooted Eesti Vabariigi 100 sünnipäeva sarja ning sügisel rõõmustatakse tarbijaid uute einetega.

Selverite lisandumine sunnib laienema

“Järjest kriitilisemaks muutub tööjõu teema, mis mõjutab kindlasti igapäevast elu ja ka tulemusi,” nendib Heinver. “See on kogu Eesti kõikide sektorite probleem, millegipärast võimendatakse seda kui tehnoloogia ja IT-sektorile omasena.”

Ettevõttel on praegu 290 töötajat. “Sügisel saab meil Lasnamäe tööstuspargis tegutsemisest täis 10 aastat. Omal ajal siia hoonet ehitades oli 22 Selverit ja maja sai planeeritud umbes 35 Selveri teenindamiseks. Sel kevadel avas Selver oma 50. poe ning seoses Selverite lisandumistega kavandame ka meie laiendusi, et jätkuvalt kaubamärgi Selveri Köök klientide nõudlust tagada ning suurendada toodangut teistele partneritele.”

Järjest on kasvanud ettevõtte peolaua ja catering’i klientide osakaal ning see tegevus vajab juhatuse liikme sõnul suuremaid pindu. Seoses sellega suunatakse pidevalt investeeringuid tehnoloogiasse, tehes nii asendusinvesteeringuid moderniseerimisse kui ka täiesti uutesse tegevustesse.

Eelmisel aastal investeeris ettevõte masinatesse ja seadmetesse 225 000 eurot, tänavu plaanitakse investeerida ligikaudu samas mahus.

Autor: Gerli Ramler, kaasautor

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077