Kalev plaanib eksporti suurendada

Kalevi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul pööras ettevõte mullu tähelepanu tootearendusele ja innovatsioonile.
Kalevi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul pööras ettevõte mullu tähelepanu...

2016. aasta oli Eesti maiustusteturu liidrile, toidutootjate TOPis kolmandal kohal olevale ASile Kalev läbi aegade edukaim ning seda kõigi majandustulemuste lõikes.

Ettevõtte müügitulu ulatus mullu 46,7 miljoni ning puhaskasum 5,48 miljoni euroni, võrreldes aasta varasema 43,71 miljoni ja 4,18 miljoni euroga. Samuti on kerkinud Kalevi turuosa Eesti maiustustetootjate seas. Mis edu tõi?

Ettevõtte juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul oli tegureid mitu: tootearendus, innovatsioon, investeeringud, Kalevi kaubamärgi tuntus ja töökas kollektiiv.

“Möödunud aastal pöörasime suurt tähelepanu tootearendusele ja innovatsioonile. Aasta jooksul jõudis turule arvestatav hulk uusi Kalevi tooteid, lisaks Kalev 210 juubelitoodete sarjale kolm hooajatoodete kollektsiooni: sõbrapäevaks, kevadeks ja jõulupühadeks, samuti mitmed uued ðokolaadid ja kompvekid. Samuti jätkasime 2016. aastal investeerimist tootmisseadmetesse. Suurim investeering ulatus ligi ühe miljoni euroni ja oli suunatud draþeekommide uue pakkeliini soetamisse,” selgitab ta.

Kalevi edu taga on Kaare sõnul kindlasti ka kaubamärk, mis on uuringutulemustele tuginedes jätkuvalt armastatuim Eestis.

Sel aastal pole ettevõte eesmärkide seadmise ega nende täitmise osas järeleandmisi teinud, seega on ootused jätkuvalt kõrged. Endiselt on prioriteetideks tootearendus, innovatsioon ja kvaliteet ning plaanis on investeerida üle ühe miljoni euro ðokolaadi tootmistehnoloogia arendamisse ja tootmisvõimsuste suurendamisse, pidades silmas tulevikus suurenevat ekspordimüüki Skandinaavia suunal.

Osale arutelus

  • Gerli Ramler, kaasautor

    Gerli Ramler, kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara