Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.
Veebiseminaaril räägime:
kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;
kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;
Artikkel jätkub pärast reklaami
kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?;
milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;
räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?.
Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrategia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.
Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.