Veebiseminar
Ainult tellijale

Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?

Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.

Veebiseminaaril räägime:

kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;

kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;

kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?;

milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;

räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?.

Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrategia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.

Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.

VORMISTA TELLIMUS
TELLI VEEBISEMINAR JA SAAD SEDA VAADATA 3 NÄDALA JOOKSUL ENDALE SOBIVAL AJAL JA KOHAS
Jaga lugu:
TÖÖSTUSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad tööstusuudised igal nädalal enda postkasti.

Tööstusuudised.ee toetajad:

Harro Puusild
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077