• 18.08.25, 11:52

Iga kuues tööstusettevõte koges mullu küberrünnakut, kuid juhid hindavad ohte keskmisest väiksemaks

Pea iga kuues tööstusettevõte koges mullu küberrünnakut, ometi hindavad ettevõtjad küberohtu keskmisest väiksemaks, selgus Swedbanki tööstusuuringust. Lõhe tegelikkuse ja tajutava riski vahel võib aga osutuda kalliks.
Küberrünnete eest kaitsmine peaks tänapäeval olema sama iseenesestmõistetav kui füüsiline turvalisus, leiab Swedbanki tööstusosakonna juht Raul Kirsimäe.
  • Küberrünnete eest kaitsmine peaks tänapäeval olema sama iseenesestmõistetav kui füüsiline turvalisus, leiab Swedbanki tööstusosakonna juht Raul Kirsimäe.
  • Foto: Swedbank
Swedbanki ülevaatlik tööstussektori uuring osutab olulisele riskikohale. Viimase 12 kuu jooksul koges vähemalt üht küberrünnakut 15% ehk peaaegu iga kuues tööstusettevõte. Kõige sagedamini sattusid küberrünnaku alla suured, üle 20 miljoni eurose käibega ettevõtted – 11% neist oli rünnaku sihtmärgiks üks-kaks korda, 11% aga viis ja rohkemgi korda. Kuid mõjutamata ei jäänud ka väiksemad ettevõtted. Alla 10 miljoni eurose käibega ettevõtetest 7% koges rünnakut üks-kaks korda, 4% ettevõtetest üle viie korra.

Seotud lood

Uudised
  • 22.05.23, 10:08
Swedbanki tööstusuuring: ettevõtted pingutavad, et püsida konkurentsis
Swedbanki korraldatud tööstuseuuringu põhjal usuvad ettevõtete juhid, et tänavu käive, toodangumaht ja kasumlikkus keskmiselt langevad. Investeeringutega jätkatakse ning töötajate palk eesootaval aastal kasvab.
Uudised
  • 07.05.25, 11:07
Swedbanki tööstusuuring 2025: töötlev tööstus seab kursi kasvule
Lisatud uuringu kokkuvõte tööstusharude kaupa.
Swedbanki iga-aastase mahuka Eesti tööstusettevõtete uuringu tulemused näitavad, et tööstussektor on hakanud taastuma. Sel aastal prognoosivad ettevõtted nii käibe kasvu kui ka mullusest suuremat toodangu- ja investeeringute mahtu.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele