Digitaalse veoselehega liitumiseks eraldatud 4,7 miljonit eurot ei leia kuidagi omanikku: mullu 30. septembril avatud ja peamiselt transpordiettevõtetele mõeldud toetuse esimene voor piisavalt huvilisi ei toonud, mistõttu pikendati tähtaega kuni 30. aprillini 2025. Kuid ka see ei aidanud: 7 kuuga on toetuse kinnitamise otsuseid tehtud vaid 1,16 miljoni euro ulatuses.

- 4,7 miljoni euro suurusest e-veoselehega liidestamise toetusest on 7 kuuga välja jagatud alla veerandi.
- Foto: Andras Kralla / Äripaev
„Mitmed transpordiettevõtted ei taha ega soostu tegema investeeringuid, milles nad ei näe kohest kasu. E-veoselehe liidestamise tegevused hakkavad vilja kandma alates 2027. aastast, kui riikidel tekib kohustus andmeid elektrooniliselt vastu võtta,“ selgitas Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) toetuste osakonna teenusejuht Kristiina Niilits logistikauudistele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.