PRFoods raskelt lõppenud aastast: vajame aktsionäride tuge
Ümberstruktureerimises olnud kalatööstus PRFoods tunnistas pärast lõppenud majandusaastat, et periood olid keeruline, aga väljakutseid jagub ka ettevaates.
PRFoods on viimasel ajal muutnud ka juhtimist, kui tänavu kevadel lahkus juhtkonnast pikka aega ettevõtet vedanud Indrek Kasela.
Foto: Liis Treimann
Juunis oma majandusaasta lõpetanud PRFoods sai 12 kuuga 17 miljoni euro suuruse müügitulu, mis oli aasta varasema perioodiga võrreldes 13 protsenti väiksem tulemus. Positiivsena tõstis juhtkond esile, et neljanda kvartali käive suurenes aastatagusega võrreldes 12 protsenti. “See kasv tulenes suuresti Saaremaa tootmisüksuse positsioonide kindlustamisest erinevatel turgudel,” teatas juhtkond börsile.
PRFoodsi kontserni kuuluv Saaremere Kala AS ja osaühing Tallinna Lihatööstus sõlmisid ühiste kavatsuste protokolli ühisettevõtte asutamiseks, mis hakkab tegelema ühise avamere kalakasvatuse rajamisega.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?