Mehaaniliste seadmete koostajate ametirühma keskmine brutopalk kasvas esimeses kvartalis aastaga 11,9% 1392 euroni ning elektri- ja elektroonikaseadmete koostajatel 11,5% 1239 euroni.

- Töötleva tööstuse juhtide keskmine palk tõusis 1. kvartalis 8,9%.
- Foto: Pixabay
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse palgad 2024. aasta 1. kvartalis. Vaatleme kokku 10 tööstusega seotud ametirühma palkasid ja võrdleme palkade liikumist alates 2023. aasta 1. kvartalist kuni 2024. aasta 1. kvartalini.
Loost saab teada, millised olid töötleva tööstuse juhtide, metallitöötluspinkide seadistajate ja operaatorite, elektri- ja elektroonikaseadmete koostajate, mehaaniliste seadmete koostajate, teadus- ja arendusjuhtide, tööstus- ja tootmisinseneride, puidutöötluspinkide seadistajate ja operaatorite, toiduainete jms toodete masinate operaatorite, töötleva tööstuse töödejuhatajate ning mujal liigitamata töötleva tööstuse lihttööliste mediaan- ja keskmised palgad eri maakondade lõikes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse palgad 2022. aasta 4. kvartalis. Vaatleme kokku 9 tööstusega seotud ametirühma palkasid. Toome võrdluseks välja 2022. aasta kõik neli kvartalit.
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse palgad 2022. aasta 3. kvartalis. Vaatleme kokku 9 tööstusega seotud ametirühma palkasid.
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse palgad 2022. aasta 1. kvartalis. Vaatleme kokku 9 tööstusega seotud ametirühma palkasid.
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse palgad 2022. aasta 2. kvartalis. Vaatleme kokku 9 tööstusega seotud ametirühma palkasid.
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.