Autor: Toomas Kelt • 17. jaanuar 2024

Punase mere kriis mõjutab ka puidutööstusi

Jeemeni huthi mässuliste rünnakud Punast merd läbivate kaubalaevade pihta on mitmeid laevafirmasid pannud sellest marsruudist loobuma. Euroopa puidutööstused nõuavad kiirelt ohutuse tagamist kaubalaevadele.
Jordaania lähedal toimuvate terrorirünnakute üheks esimeseks ohvriks sattus mullu detsembris Hapag-Lloydi konteinerlaev Al Jasrah.
Foto: Port Hamburg

Punane meri on maailmakaubanduse üks tuiksooni. Sealtkaudu käib suur osa Euroopa kaubandusest Aafrika ja Aasia riikidega. Kuna nüüd on mitmed suured laevafirmad hakanud kasutama ohutumat mereteed ümber Aafrika, on kasvanud tarnete ajad ja kaubavedu on muutunud palju kallimaks.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077