• 25.08.23, 10:00

Suvi lihaturul: rahvas sõi linnuliha, sealiha müük hangus

Nõo Lihatööstuse ülevaatest selgub, et sel suvel eelistasid tarbijad broilerilihast tooteid, mille müügimaht kasvas aastavõrdluses üle 11%.
Suvi lihaturul: rahvas sõi linnuliha, sealiha müük hangus
  • Foto: Vallo Kruuser/Nõo Lihatööstus
Kui suvetoodete mahulist (kg) kasvu vedas linnuliha, siis sealiha koguseline müük püsis võrreldes eelmise aastaga muutumatuna. Nõo Lihatööstuse statistika võrdles ajavahemikku aprill-august eelmise aasta sama ajaga – see on suvetoodete aktiivne müügiperiood. Suvetoodete rahaline käibekasv oli sel aastal broileril 18% ja sealihal 16%.

Seotud lood

Uudised
  • 11.08.23, 10:10
Tööstusjuhid: toiduainetööstused ei dikteeri toidu hinda poes
Kuigi pankade majandusanalüüsid näitavad toiduainete hinnalangust, siis toiduainetööstuste juhid pikka hinnalangust ennustada ei julge. Ebakindlust on turul liiga palju, leiavad tööstusjuhid.
Saated
  • 02.05.23, 11:00
Atria lihatööstuse juht: jäime plussi, aga raske on kõigil
Lihatöösturid seisavad silmitsi massilise liha hinnatõusuga, kuid Atria Eesti juhatuse liikme Olle Hormi sõnul suutsid nad esimeses kvartalis siiski plussi jääda. Suurimal konkurendil on aga Hormi sõnul seis hapum.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele