Carlsberg Grupp tegi esimeses kvartalis tugeva tulemuse
Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi majandustulemused olid aasta esimeses kvartalis tugevad – kontserni müügikäive kasvas 14,2%, kogu grupi lõikes müüdud jookide maht kasvas 2,1%.
Nii Saku Õlletehas kui ka ettevõtte emafirma Carlsberg Grupi nendivad, et vaatamata väljakutsete rohkusele oli 2022. aasta edukas ning saavutati tugevad tulemused.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?